En blogg om psykisk ohälsa, MS och Livet

Alla inlägg under juli 2013

Av Sara Modigh - 2 juli 2013 02:53

Har knappt någon känsel i händerna för det kryper så. 

90% av min kropp är fylld av myrkrypningar. Idag har jag knappt kunnat gå från vardagsrummet till toaletten. Blir helt slut. Känns som hela kroppen är gjord av gelé. 

Var på akuten och vårdcentralen

Har fått en remis till att göra en magnetkameraundersökning. Så får väl se. 

Har haft Feber och man hittade vita blodkroppar och ketoner i urinen som de tog test på. Blodproven visade inte mycket. Bara en svag höjning på sänkan. Men den har vart höjd i många år. 

Mitt folatvärde var helt återställt nu när jag ätit mina folacintabletter i ett par veckor. 

De har även nämnt att mitt blodtryck är lågt, och att min puls är hög. 


Så de har inte hittat någonting som är fel. 

Jag börjar hopas på att det är ångest och inte nån hemsk sjukdom, men hur klarar man av att leva med ångest som gör att man knappt kan stå på sina ben?

 

 

Om Mig


Hej! Mitt namn är Sara och jag lever med ett flertal diagnoser. Vardagen är inte lätt när man lider av psykisk ohälsa och alla fördomar man stöter på i vardagen gör inte saken lättare. Jag bloggar om psykisk ohälsa för att öka kunskap och minska tabun

  Polyhymnia__@hotmail.com

Copyright

 

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Gilla bloggen på Facebook

 

Min instagram

Kategorier

Arkiv

Följ bloggen

Follow on Bloglovin saramodigh

 

Länkar

Hjärnkoll

Gör som jag, visa att du tycker att alla ska ha samma rättigheter och möjligheter oavsett psykiska olikheter. Visa ditt stöd på www.hjarnkoll.se

 

RSS

Follow

Gästbok

Dela Bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards