En blogg om psykisk ohälsa, MS och Livet

Alla inlägg under februari 2009

Av Sara Modigh - 25 februari 2009 16:30

Nu har jag inte skrivit på länge, har haft en jobbig tid just nu. vart inne på psyket flera gånger å haft regelbundna besök av vårdjouren och fått ny medicin. Mår lite bättre nu men har fortfarande en känsla av pyrande ångest som blir större för varje dag och snart kommer explodera ut igen. Jag är rädd för vad ja kommer göra . jag har ingen kontroll över mej själv i mina ångestattacker.

dom senaste dagarna har det gått ganska bra, har lyckats få upp gardiner hemma nu. har även vart på bokrean och på min gamla skola å hälsat på.

i helgen ska jag vara djurvakt för mamma och Tildis ska åka till Malmö.

Av Sara Modigh - 2 februari 2009 04:15

Haha jag hade jätte kul i går :P

Min söt Tildis å Sofia kom och hälsade på. vi hade jätte roligt :P vi åt våfflor och hade gräddkrig och fotokrig :P

haha sen kollade vi på tjuvlyssnat å skrattade åt andra människor tills vi typ dog :P

sen kom Emelie och hämtade tillbaka Killing som vi haft här hemma tills Emelie hittar ett nytt hem till honom. de va sorgligt.
men nu vet ja att de skulle funka att ha en tredje katt så när ja har råd så ska ja köpa en röd Maine coon :P



Tildis Sofia Jag och Jakob skrattade lite till men sen måstade dom åka hem :( det var åxo sorgligt .



men inga sura miner här inte jag drog med Jakob till O'lerys och träffade David en kompis till Jakob .
vi hade jätte kul :P ja fickte konstiga drinkar som ja inte vet va de va :P å så spelade vi ett skjuta sönder zombisar spel :P Jag va BÄST (å nyktrast hahha) .

kom hem vid ett å gick å la oss å nu e Jakob i skolan :P

Om Mig


Hej! Mitt namn är Sara och jag lever med ett flertal diagnoser. Vardagen är inte lätt när man lider av psykisk ohälsa och alla fördomar man stöter på i vardagen gör inte saken lättare. Jag bloggar om psykisk ohälsa för att öka kunskap och minska tabun

  Polyhymnia__@hotmail.com

Copyright

 

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Gilla bloggen på Facebook

 

Min instagram

Kategorier

Arkiv

Följ bloggen

Follow on Bloglovin saramodigh

 

Länkar

Hjärnkoll

Gör som jag, visa att du tycker att alla ska ha samma rättigheter och möjligheter oavsett psykiska olikheter. Visa ditt stöd på www.hjarnkoll.se

 

RSS

Follow

Gästbok

Dela Bloggen


Skapa flashcards