En blogg om psykisk ohälsa, MS och Livet

Direktlänk till inlägg 17 maj 2015

Lekt med småbröderna

Av Sara Modigh - 17 maj 2015 20:45

Började dagen med tipspromenad tillsammans med Jakob idag, var faktiskt väldigt fint väder så det var skönt att komma iväg för det var rätt länge sedan det blev av nu. Jag vann dessutom på motionsbingon så fick en Sverigelott, men den var det tyvärr ingen vinst på. Hade ju inte suttit fel att vinna ett par miljoner liksom. Det hade kunnat lösa många problem. 

Sen när vi gått tipspromenaden och ätit lite lunch så åkte Jakob till jobbet och jag tänkte att jag skulle lägga mig och vila lite för jag har ont i halsen och kände att jag håller säkert på att bli sjuk. 

Men då skickade min bror ett meddelande till mig och frågade om jag vill följa med honom en sväng till A6 och köpa lite kläder till honom. Det ville jag gärna så han hämtade mig och så åkte vi till JC och jag fick vara smakråd när han valde vilka jeans han skulle ha. 

Sen när vi precis var klara ringde Alfons och ville ha skjuts till NetOnNet så då följde vi med dit. 


Sen så tyckte Ludvig att vi kan ju hitta på något så vi började med att äta lite glass och åka omkring lite och tillslut kom vi till Stadsparken där vi gick och kollade på massa pensionärer som dansade, kollade på lite djur och sen lekte vi massa på lekplatsen och skrämde säkert några barn. 

 

Men fy tusan så roligt vi hade.

Skrattade så tårarna rann och så jag nästan kissade ner mig. 


  Ibland önskar man att man var barn igen så man kan ha så där roligt jämt ;) 

 
 
Mia

Mia

18 maj 2015 01:25

Tar bort mina kort! Tänk om jag skulle lägga upp ditt kort någon annastans på nätet!

http://miamiamia.bloggplatsen.se

Sara Modigh

18 maj 2015 01:36

Du lägger ju upp MINA blogginlägg på din sida så det är väl inte mer än rätt att jag får ta en skärmdump på det?
Jag har gång på gång på gång bett dig att låta bli att sno av mig och nu är det faktiskt nog!
Jag tar inte bort din bild förrän du ber om ursäkt i din blogg och skriver att du brukar sno inlägg från min blogg och låtsas som om du skrivit dem.

 
Ingen bild

matilda

21 maj 2015 11:21

åååååh, så kul !!! villl ju va meeed

Sara Modigh

21 maj 2015 13:16

Vi får hitta på något skoj när du kommit hem :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Modigh - 27 april 2021 20:34

När man äntligen hittat något som fungerar, när jag äntligen börjat få kontroll på min sömn och min dygnsrytm. Vad händer då?  Jo, läkemedlet jag tar för att hjälpa mig komma till ro och bli trött på kvällarna ska nu inte längre subventioneras till...

Av Sara Modigh - 21 april 2021 14:30



Det har gått en lång tid sedan jag skrev sist, och det är mycket som har hänt under det senaste året. Jag har flyttat till en egen lägenhet, jag har fått en ny kontakt inom psykiatrin kallat Voss-teamet och jag har fått boendestöd som hjälper till oc...

Av Sara Modigh - 17 februari 2020 20:15

   ┏━━━━━━༻❁༺━━━━━━┓ MS-plack   Corpus callosum (Hjärnbalken ) - Multipla halvcentimeter stora förändringar   Centrum semiovale (Centrala...

Av Sara Modigh - 13 februari 2020 12:36

Det är så svårt att hitta mening med det här. Livet känns så hopplöst men vi har en vacker värld.  Så varför kan jag inte leva som jag bör. Vill känna att jag tillhör men är bara till besvär.    Så kan du lyfta mig från hålet jag har fastna...

Av Sara Modigh - 20 december 2019 04:47

Jag måste sova, men jag kan inte. Alldeles för mycket tankar snurrar runt inom mig. Jag får inte tyst på dem vad jag än gör. Så fort jag sluter ögonen kommer tankarna och med dem kommer ångesten. Jag vet inte vart jag ska göra av allt som virvlar...

Om Mig


Hej! Mitt namn är Sara och jag lever med ett flertal diagnoser. Vardagen är inte lätt när man lider av psykisk ohälsa och alla fördomar man stöter på i vardagen gör inte saken lättare. Jag bloggar om psykisk ohälsa för att öka kunskap och minska tabun

  Polyhymnia__@hotmail.com

Copyright

 

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Gilla bloggen på Facebook

 

Min instagram

Kategorier

Arkiv

Följ bloggen

Follow on Bloglovin saramodigh

 

Länkar

Hjärnkoll

Gör som jag, visa att du tycker att alla ska ha samma rättigheter och möjligheter oavsett psykiska olikheter. Visa ditt stöd på www.hjarnkoll.se

 

RSS

Follow

Gästbok

Dela Bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards